Projekt i budowa elektrycznego pojazdu prototypowego to bardzo złożone i kompleksowe zadanie. Jego realizacja nie byłaby możliwa gdyby nie zdolni i ambitni studenci tworzący ten multidysciplinarny zespół. To właśnie ludzie i ich nieustanny rozwój są kluczem do sukcesu oraz motorem napędowym dla innowacji i nieszablonowych rozwiązań. Dzięki wsparciu naszych sponsorów, partnerów i uczelni tworzymy środowisko, w którym młodzi ludzie mogą się rozwijać i urzeczywistniać kreatywne pomysły.
technologia
Prędkość maksymalna
Powyżej 120 km/h
Przyspieszenie
~4s 0-100km/h
Masa własna
295 kg
Układ napędowy
Silnik elektryczny EMRAX 228 zapewniający moc na poziomie 80kW. Moment obrotowy przekazywany na koła przy pomocy przekładni łańcuchowej i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu (LSD).
Autorska przekładnia kierownicza
Komponenty wykonane z frezowanego aluminium 7075-T6 i wklejanych elementów z kompozytów epoksydowo węglowych.
Struktura nośna
Stalowa rama przestrzenna
Układ zawieszenia
Niezależne zawieszenie wielowahaczowe każdego koła, zaprojektowane w geometrii push-rod
Bateria trakcyjna
Energia elektryczna ~6,7kWh zgromadzona w 880 ogniwach litowo-jonowych NMC.